srijeda, 30. kolovoza 2017.

[FOTKA] 'Sangre de mi tierra'






3 komentara:

  1. Možda netko nije moga mišljenja , ali ova novela ima previše mladih i nepoznatih glumaca koji nisu uopće bili prisutni na Telemundu . Da se opet ne opeku kao u slučaju Guerre de Idolos ili možda idu na kartu vina i uspjeha novele Vino el Amor u SAD-u .
    Znači ovo bi trebalo ići nakon SSSHP 2 , a Jose Jose nakon Maripose de Barrio ili je opet došlo do promjene . Vidjet ćemo uskoro .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zasad je takav plan. I nova sezona Senore Acero umjesto El senor de los cielos 5. :)

      Izbriši
  2. Tražite li način da vratite svoju prekinutu vezu? Ako vam se pomoć pojavila na putu, na mreži sam dobio svjedočenje o dr. Obodu kako je pomogao nekome da vrati njegovu bivšu suprugu, a kontaktirao sam ga i za pomoć, toliko sam sretan što mi se trenutno moj suprug vratio s toliko toga ljubavi i sreće uz pomoć dr. Obodo-a ako trebate pomoć u povratku bivšeg ili popravljanju veze, možete ga kontaktirati, on će vam pomoći na isti način na koji je i meni pomogao da vratim muža nakon 1 godine razdvojenosti. danas i budite sretni u svojoj vezi možete mu poslati e-poštu za pomoć. templeofanswer@hotmail.co.uk Nazovite ili WhatsApp + 2348155425481

    OdgovoriIzbriši